1.Rekisteri
Asiakastietorekisteri
2.Rekisterinpitäjä ja yhteystiedot
Nadare Oy (Y-tunnus 2662654-6)/Jouko Pesonen
Kivipyykintie 6
01260 Vantaa
puh. 0400 997 209
Lisätietoja voi kysellä sähköpostilla:
nadare.oy@gmail.com
3.Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Henkilötietojen käsittelyn tarkoituksena on asiakkuuden hallinta Karjalan Akan
verkkokauppa toiminnassa, tilausvahvistuksiin, tilaustenkäsittelyyn, markkinointiin
sekä niihin palveluihin joita verkkokaupassa asiointiin vaaditaan.
4.Rekisterin sisältö
Asiakasrekisteri sisältää asiakkaan verkkosivuilla antamat tiedot:
- nimi
- osoite
- puhelinnumero
- sähköpostiosoite
Verkkokauppa ei kerää eikä tallenna asiakkaan maksutietoja, pankkitietoja tai
henkilötunnusta. Maksutapahtumat hoituu Klarna AB:n tarjoaman palvelun
kautta.
5.Säännönmukaiset tietolähteet
Tietolähde on asiakas itse tilatessaan tuotteita Karjalan Akan verkkokaupasta.
6.Tietojen säännönmukainen luovutus ja tietojen siirto EU:n tai Euroopantalousalueen
ulkopuolelle
Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille eikä niitä myöskään luovuteta EU:n tai
Euroopan talousalueen ulkopuolelle.
7.Asiakasrekisterin säilyttäminen ja suojaus
Karjalan Akan verkkokaupan asiakasrekisterin tiedot on tallennettu rekisterinpitäjän
järjestelmään, joka on suojattu käyttäjätunnuksella ja salasanalla.
Järjestelmä sitaitsee useiden lukituksien takana.
8.Rekisteröidyn tarkastusoikeus
Rekisteröidyllä on oikeus tarkistaa rekisteriin itsestään tallennetut tiedot
ja saada niistäkopiot. Tarkistuspyyntö tulee tehdä kirjallisesti
sähköpostilla nadare.oy@gmail.com.
9.Tietojen korjaaminen
Rekisterinpitäjä voi oikaista, täydentää tai poistaa rekisterissä olevan
virheellisen, tarpeettoman, puutteellisen
tai vanhentuneen henkilötiedon joko oma-alotteisesti
tai rekisteröidyn pyynnöstä.
10.Muut oikeudet
Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus kieltää hänelle osoitettu
suoramarkkinointi ym. mainostaminen kirjallisella yhteydenotolla
rekisterin ylläpitäjään sähköpostilla: nadare.oy@gmail.com
23.05.2018
Päivitetty 23.05.2018 alkaen.
1. Yleistä
Verkkokaupan tuotteita myy Karjalan Akka / Nadare Oy (y-tunnus 2662654-6) täysi-ikäisille henkilöille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassaolevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
2. Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
2.1. Tilausvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Sähköpostilla: myynti@karjalanakka.fi
Puhelimella: 0400 997 209 arkisin ma - pe 9:00 - 17:00
Käyntiosoite: Kivipyykintie 6, 01260 Vantaa
2.2. Maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
3. Tilausten toimitus
Tilauksen toimitus kulkee joko Postin kautta, tai tilauksen voi noutaa veloituksetta paikan päältä osoitteesta Kivipyykintie 6,
01260 Vantaa
Ma - To kello 9 - 14 välisenä aikana (tai sopimuksen mukaan).
Nouto koskee vain erikseen ilmoitettuja tuotteita.
3.1. Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-7 päivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista. Poikkeavuustapauksista ilmoitamme kaupan etusivulla ja yrityksen Facebook -sivuilla.
3.2. Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
4. Vaihto ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi
- pankkitilinumerosi
- kopio Karjalan Akan tilausvahvistuksesta
4.1. Palautusosoite: Karjalan Akka / Nadare Oy Kivipyykintie 6 01260 Vantaa. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, vaihtotuote lähetetään palautuksen yhteydessä annettuun kohteeseen. Jos palautuksen yhteydessä palautetaan rahaa, ostoksista maksettu summa palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
5. Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi joko sähköpostitse osoitteeseen karjalanakka4@gmail.com, soittamalla asiakaspalvelunumeroon (Ma - Pe klo 9 - 17 välisenä aikana) +358 (0)400 997 209 tai postitse:
Karjalan Akka / Nadare Oy
Kivipyykintie 6
01260 Vantaa
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
6. Muuta Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Karjalan Akka käsittelee kaikki asiakastiedot luottamuksellisesti, eikä luovuta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle. Asiakastietoja ei käytetä suoramarkkinointiin ilman asiakkaan lupaa.